Παιξε και Χασε...

Πήραμε τέσσερα από τα καλύτερα σπορ για να κάψεις λίπος.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
13/10/2015

Τρέξιμο 

Ο τρόπος: Να τρέξεις σε κλίμακες «Οι κλίμακες δημιουργούν συνδυασμένη ένταση» λέει η επικεφαλής προπονήτρια του therunningcenter.com Mindy Solkin. Χρησιμοποίησε το πρώτο και το τελευταίο 1,5 από τα 6 χιλιόμετρα που θα τρέξεις για ζέσταμα και χαλάρωση. Στο ενδιάμεσο, τρέξε 30 δευτερόλεπτα γρήγορα, 30 δευτερόλεπτα αργά, 45 δευτερόλεπτα γρήγορα και ξανά αργά, 60 δευτερόλεπτα και τα δύο (δηλαδή και αργά και γρήγορα). Ακολούθησε 1 ή 2 λεπτά σε ρυθμό ανάκτησης δυνάμεων πριν αντιστρέψεις την κλίμακα (60, 60, 45, 45, 30, 30).
Το Κέρδος: Οι κλίμακες ανεβάζουν το κάψιμο κατά 60%. Αυτό σημαίνει 432 θερμίδες ανά μισή ώρα σε σύγκριση με τις 270 που θα κάψεις με απλό τζόγκινγκ.

Μπάσκετ
Ο Τρόπος: Να κάνεις πίσω βήματα μετά από κάθε καλάθι «Τρέχοντας προς τα πίσω δουλεύεις τις γάμπες και τους γλουτούς περισσότερο, ενώ αυξάνεις και την ευκινησία σου» λέει ο Gene Coleman, προπονητής ενδυνάμωσης στην ομάδα μπέιζμπολ Houston Astros. Ο Coleman υπολογίζει πως έτσι χρησιμοποιείς το 84% της αεροβικής σου ικανότητας, το οποίο προφανώς αφήνει στα ρηχά το 60% που χρησιμοποιείς όταν πηγαίνεις προς τα εμπρός. Εκτός γηπέδου μπορείς να εναλλάσσεις σπριντ μπρος-πίσω σε μία ελλειπτική μηχανή για να αποκτήσεις ισορροπία.
Το Κέρδος: Θα κάψεις 30% περισσότερες θερμίδες απ’ ό,τι τρέχοντας μόνο προς τα εμπρός. Αυτό σημαίνει 421 θερμίδες ανά μισή ώρα, πολύ περισσότερες από τις 324 που θα έκαιγες κανονικά.

Ποδηλασία
Ο Τρόπος:
Να αυξήσεις το ρυθμό Ο αυξημένος ρυθμός -ή αν θέλεις ποδηλατικό όρο, περισσότερες περιστροφές των πεταλιών ανά λεπτό (rpm)- σημαίνει βελτίωση του καρδιαγγειακού σου συστήματος ανεβάζοντας τα επίπεδα της φυσικής σου κατάστασης κι εκτοξεύοντας τα ποσοστά καύσης θερμίδων. «Αυτό επίσης θα αυξήσει την αποδοτικότητά σου όταν κάνεις πετάλι, οπότε πρόκειται για σπουδαία άσκηση συνολικά» λέει ο Andy Applegate, προπονητής. Οι επαγγελματίες ποδηλάτες τρέχουν με περισσότερες από 120 περιστροφές ανά λεπτό. Ο στόχος σου πρέπει να είναι 90-100 για αρχή.
Το Κέρδος: Η αύξηση της άσκησης από ελαφριά σε μεσαία (10-12 μίλια ανά ώρα) και στη συνέχεια σε δυναμική (16-19 μίλια ανά ώρα) μπορεί να κάψει 463 θερμίδες, πολύ περισσότερες από τις 232 ανά μισή ώρα που θα έκαιγες κάνοντας απλώς ποδήλατο.

Κολύμβηση
Ο Τρόπος: Να κολυμπήσεις με βατραχοπέδιλα Τα βατραχοπέδιλα δημιουργούν περισσότερη αντίσταση, γι' αυτό απαιτούν να χρησιμοποιήσεις περισσότερη μυϊκή μάζα κι ενέργεια όταν κινείσαι στο νερό, λέει ο Doug Stern, προπονητής κολύμβησης στη Νέα Υόρκη. «Πρέπει να προπονήσεις τους μυς σου για να κινείσαι συνεχώς» υποστηρίζει ο Stern. «Τα βατραχοπέδιλα κολλάνε στο μυ κι επιβάλλουν ενέργεια στα πόδια, που συχνά αγνοείται από ερασιτέχνες κολυμβητές».
Το Κέρδος: Θα κάψεις 25% περισσότερες θερμίδες. Αυτό σημαίνει 388 θερμίδες σε 30 λεπτά, πολύ καλύτερα από τις 310 που θα κάψεις κολυμπώντας σε μέτρια ένταση χωρίς βατραχοπέδιλα.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ