Ισχυσ εν τη Τεντωσει

Τελικά βοηθάει το στρέτσινγκ από μόνο του;
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
1/3/2017

To στρέτσινγκ είναι γκρίζα ζώνη για την επιστήμη της φυσιολογίας, όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές στο παρελθόν. Για κάθε «πιστό» που ορκίζεται στις αρετές του υπάρχει και μια μελέτη που υποστηρίζει ότι, αγγίζοντας τα δάχτυλα των ποδιών σου, κάνεις απλώς μια τρύπα στο νερό. Ωστόσο, αν στην εξίσωση προσθέσεις ταυτόχρονα και προπόνηση με βάρη, προκύπτει εντελώς διαφορετική πραγματικότητα. Ερευνητές από τη Βραζιλία υποστηρίζουν ότι το τέντωμα μυών διαμετρικά αντίθετων με αυτούς που πρόκειται να γυμνάσεις προσφέρει άμεση αύξηση στη δύναμη των δεύτερων, της τάξης του 15%. Αυτό σημαίνει ότι, αν έχεις ένα απαιτητικό πρόγραμμα πάγκου, το καλύτερο πράγμα που μπορείς να κάνεις είναι να χαλαρώσεις την πλάτη σου πρώτα. Ομοίως, πριν από μια σειρά άρσεων για τους δικεφάλους, φρόντισε να «τεντώσεις» τους τρικεφάλους. Ακόμα πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι μπορείς να διατηρήσεις αυτό το έξτρα 15% καθ’ όλη τη διάρκεια της προπόνησης. Απλώς, συνέχισε το στρέτσινγκ ανταγωνιστικών μυών για 40 δευτερόλεπτα κατά τη διάρκεια περιόδων ανάπαυσης και η αύξηση δύναμης κατά 15% θα διατηρείται αμετάβλητη σε κάθε σετ. Απ’ ό,τι φαίνεται, τα ετερώνυμα έλκονται και στο μυϊκό σου σύστημα.

ΣΧΟΛΙΑ