Βρεσ το Ρυθμο σου

Οι αθλητές είναι ταχυδακτυλουργοί. Η καθαρή δύναμή τους, στην πραγματικότητα είναι ελεγχόμενη σκέψη. Συμπέρασμα: ο ρυθμός είναι αυτός που κάνει τη διαφορά. Ακολούθησε τις παρακάτω οδηγίες και βρες το ρυθμό του νικητή.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
27/11/2017

Κάνε ποδηλασία άνετα

Ο στόχος: Να κρατήσεις ρυθμό περίπου στις 100 περιστροφές ανά λεπτό.
Tip: «Εχε στο μυαλό σου να σηκώνεις τα γόνατά σου ψηλότερα» λέει ο Andy Applegate, διαπιστευμένος προπονητής ποδηλασίας από τις ΗΠΑ.
Η άσκηση: «Βρες ρυθμό πριν αρχίσουν οι κραδασμοί στο σώμα σου» λέει ο Applegate. Ξεκίνα με τρία μονόλεπτα διαστήματα άσκησης και ξεκουράσου ένα ή δύο λεπτά ενδιάμεσα. «Τα πόδια σου θα συνηθίσουν στο να επιταχύνουν γρήγορα, την ώρα που το σώμα σου θα είναι ακόμη ακίνητο. Ετσι θα αισθάνεσαι άνετα σε μεγάλες ταχύτητες».

Αυτό το νέο running παπούτσι είναι εξοπλισμένο με διαστημική τεχνολογία!


Τρέξε με μικρό διασκελισμό

Ο στόχος: Να διατηρήσεις ρυθμό με 90 ζευγάρια βημάτων το λεπτό.
Tip: Σκέψου γρήγορα, όχι βιαστικά. Ο μικρός διασκελισμός είναι πιο αποδοτικός.
Η άσκηση: Τρέξε σε έναν με φυσιολογική κλίση κατηφορικό λόφο, λέει ο Jonas Holderman, προπονητής δρομέων από το Πανεπιστήμιο του Μέμφις. Ετσι οι μύες σου θα αποκτήσουν εικόνα του επίπεδου εδάφους. «Στάσου απαλά στα πέλματά σου κι επικεντρώσου στην κίνηση των ποδιών σου».

Γλίστρα στο νερό
Ο στόχος: Τριάντα χεριές στα 50 μέτρα.
Tip: Γλιστράς καλύτερα, λέει ο Kevin Koskella, προπονητής στο www.triswimcoach.com και συγγραφέας του The Complete Guide to Triathlon Swimming. Πρόσεξε: ανά πάσα στιγμή έχε το ένα σου χέρι μπροστά για να σπας το νερό.
Η άσκηση: Κάνε έξι πηγαινέλα σε 50άρα πισίνα και μέτρα σε κάθε επανάληψη τις χεριές σου. Σκοπός σου είναι να χαμηλώνεις το σκορ σου κάθε εβδομάδα μέχρι να φτάσεις στον αριθμό 30 σε κάθε 50άρι.

Πιάσε την μπάλα με τη ρακέτα
Ο στόχος: Πιο τεχνικό χτύπημα στο τένις.
Tip: «Περίμενε μέχρι το σημείο που η επιφάνεια της ρακέτας θα απέχει ελάχιστα από την επαφή της με το μπαλάκι και τότε επιτάχυνε» λέει ο Andy Jackson, επικεφαλής προπόνησης της αντρικής ομάδας τένις του Πανεπιστημίου της Φλόριντα. Θα επιτύχεις ένα απαλό χτύπημα δίνοντας ταυτόχρονα δύναμη και φάλτσο στην μπάλα.
Η άσκηση: Αντί να χτυπήσεις το μπαλάκι, «φέρσου σαν να θέλεις να το πιάσεις με τη ρακέτα» συμπληρώνει ο Jackson.   

ΣΧΟΛΙΑ