Η ασκηση που θα δυναμωσει την καρδια σου

Διάβασε πώς μία άσκηση με σχοινάκι μπορεί να κάνει τούρμπο την καρδιά σου.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
8/5/2017

Mια άσκηση που θα κάνει τούρμπο την καρδιά σου. Ο κάτοχος του ρεκόρ Trevor Norris (με 169 διπλές περιστροφές σε 60’’) έχει ανεβάσει το βιντεάκι Jump Rope Is Performance Art στο YouTube. Βάλε στόχο 10 διπλές περιστροφές και δες αποτέλεσμα με αυτά τα tips: 

Σωστή στάση
Εχε τους αγκώνες πίσω από το σώμα και τους καρπούς μπροστά για καλύτερο αποτέλεσμα για να μην κουράζεσαι.

Σωστό ύψος
Πηδώντας χαμηλά θα έχεις ταχύτητα, αλλά θα ξεμείνεις γρήγορα από «καύσιμα». Από την άλλη, πηδώντας πολύ ψηλά θα έχεις μικρότερη ταχύτητα. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Το μυστικό είναι να προτιμήσεις, λοιπόν, τη χρυσή τομή μεταξύ των δύο.

Μείνε ήρεμος
Η ένταση μπορεί να προκαλέσει παραπατήματα. Χαλάρωσε και άνοιξε το στήθος σου, ώστε να αναπνέεις καλύτερα και να έχεις μικρότερη καταπόνηση.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif