Βάλε στη διατροφή σου τον πασατέμπο. Είναι καλή πηγή μαγνησίου, το οποίο, σύμφωνα με ερευνητές του πανεπιστημίου Νορθγουέστερν, μπορεί να σε προστατεύσει από το μεταβολικό σύνδρομο.
Το συγκεκριμένο σύνδρομο αφορά μία ομάδα συμπτωμάτων (υψηλή πίεση, ανεβασμένα λιπίδια) που αυξάνει τις πιθανότητες να παρουσιάσεις καρδιαγγειακές παθήσεις και διαβήτη. Στην έρευνα που έγινε σε 4.600 άτομα επί 15 χρόνια, οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι άτομα που κατανάλωναν τουλάχιστον 190 mg μαγνήσιο ανά 1.000 θερμίδες είχαν 31% λιγότερες πιθανότητες να παρουσιάσουν αυτό το σύνδρομο σε σχέση με άτομα που κατανάλωναν 96 mg ή λιγότερο την ημέρα. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες: ένας από αυτούς είναι η ικανότητα του μαγνησίου να ελέγχει τα επίπεδα σακχάρου ελέγχοντας την ινσουλίνη που εκκρίνεται. |