Τρεξε Μακρια απο τον Πονο

Οι τραυματισμοί θα φάνε τη σκόνη σου

Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
10/9/2015

Σύμφωνα με πρόσφατη βρετανική έρευνα, αν βάλεις πάγο στην περιοχή των μηρών σου λίγο πριν ξεκινήσεις το τρέξιμο, το πιθανότερο είναι ότι θα φτάσεις στον τερματισμό νωρίτερα και λιγότερο κουρασμένος. Στη διάρκεια της μελέτης -κατά την οποία ο καιρός ήταν ζεστός και τα επίπεδα της υγρασίας αυξημένα- οι έμπειροι δρομείς ξεκίνησαν την 30λεπτη προθέρμανσή τους βάζοντας ψυκτικό τζελ στους τετρακέφαλους και τους μηριαίους τους. Το αποτέλεσμα; Τερμάτισαν κατά μέσο όρο 85’’ νωρίτερα σε μια διαδρομή 5 χλμ. σε σχέση με τις προηγούμενες φορές. Επομένως, χρησιμοποίησε περικάλυμμα επιδέσμων αφρού ή ειδικό αθλητικό tape, στο οποίο μπορείς να τοποθετήσεις μικρές παγοκύστες. Επίσης, στην αγορά υπάρχουν σορτς συμπίεσης με ειδικές τσέπες, στις οποίες μπορείς να τοποθετήσεις τους μυστικούς βοηθούς σου.

ΣΧΟΛΙΑ