Διωξε τισ σακουλεσ

Απλές φροντίδες και τρικ που σβήνουν τις σακούλες κάτω από τα μάτια.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
30/11/2009

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

Διάλεξε εσύ το εξώφυλλο για τα δέκα χρόνια του ΜΗ και κέρδισε!

Απλές φροντίδες και τρικ που σβήνουν τις σακούλες κάτω από τα μάτια.

Oταν το δέρμα κάτω από τα μάτια σου εμφανίζει πρήξιμο, προδίδει ότι πέρασες ένα όχι τόσο ήσυχο βράδυ. Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ και αλατιού, η έλλειψη ύπνου αλλά και οι διάφορες αλλεργίες προκαλούν πρηξίματα στην περιοχή των ματιών. Oλα αυτά ερεθίζουν την περιοχή και προκαλούν υπερβολική συγκέντρωση υγρών, η οποία λιμνάζει κάτω από το δέρμα. H επιδερμίδα εκεί είναι πολύ πιο λεπτή από οποιοδήποτε άλλο σημείο του προσώπου. Μετά από ένα βράδυ κατάχρησης αλκοόλ, πριν κοιμηθείς καθάρισε το πρόσωπό σου και πιες ένα μεγάλο ποτήρι χαμομήλι, μαύρο ή πράσινο τσάι. Φρόντισε επίσης να κοιμάσαι με το κεφάλι σου ελαφρώς πιο ψηλά, έτσι ώστε να αποτραπεί η συγκέντρωση υγρών γύρω από τα μάτια.
 
 Δράσε τώρα
Αντιμετώπισέ τα με τρία βήματα: 
# Βούτα δύο σακουλάκια τσάι (χαμομήλι, μαύρο ή πράσινο τσάι που είναι τα καλύτερα αντιφλεγμονώδη) σε ένα φλιτζάνι νερό και τοποθέτησέ τα στο ψυγείο για 15 λεπτά.
# Βγάλε τα από το ψυγείο και ξάπλωσε σε δύο μαξιλάρια.
Κλείσε τα μάτια και τοποθέτησε από ένα σακουλάκι, έτσι ώστε να καλύπτει το επάνω βλέφαρο αλλά και την περιοχή κάτω από τα μάτια. Ξεκουράσου για 10 λεπτά.
# Αφαίρεσε τα σακουλάκια, ξέβγαλε το πρόσωπό σου κι άπλωσε μία ενυδατική μαλακτική κρέμα. Επίλεξε μία φόρμουλα με συστατικά -όπως χαμομήλι, καφεΐνη, πράσινο ή λευκό τσάι, αγγούρι- που ηρεμούν την επιδερμίδα. Δοκίμασε τo Q10 Roller ματιών κατά της κούρασης Nivea For Men, που αντιμετωπίζει το πρήξιμο της κούρασης και τους μαύρους κύκλους.
 
Κινήσεις-ματ
# Εάν βρίσκεσαι κάπου και δεν έχεις σακουλάκια με τσάι ή κάποια μάσκα ματιών, σπάσε μερικά κομμάτια πάγου, ώστε να γίνουν μικρά τρίμματα, και τοποθέτησέ τα σε λεπτές πλαστικές σακούλες. Κάλυψέ τα με μία λεπτή πετσέτα και βάλε τη στα μάτια για 10 λεπτά.
# Να αποφεύγεις τα καθημερινά ζεστά μπάνια. Το ζεστό μπάνιο εντείνει τη λειτουργία του κυκλοφορικού και θα τις επιδεινώσει.
# Ευεργετική άσκηση: Χρησιμοποίησε τους δείκτες από τα χέρια σου σε ευθεία διάταξη κάτω από τα μάτια και πίεσε συγχρόνως την περιοχή για 20 δευτερόλεπτα. Συνέχισε πιέζοντας ελαφρά αλλά σταθερά σε όλη την περιοχή κάτω από τα μάτια με φορά προς την εξωτερική γωνία των ματιών. Επανάλαβε πέντε φορές. Η πίεση στην περιοχή βοηθά να απομακρυνθούν τα υγρά από το δέρμα κάτω από τα μάτια και να μειωθεί το οίδημα.  
# Πίνε παγωμένο καφέ αντί για ένα ζεστό ρόφημα. Το δεύτερο συμβάλλει στη διαστολή των αγγείων κι αυξάνεται το πρήξιμο.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ