5 αερόβιες ασκήσεις για να χάσετε το λίπος στη κοιλιά

Category: Fitness

Μπορείτε να απαλλαγείτε από το λίπος της κοιλιάς μόνο με τη μείωση του συνολικού σωματικού λίπους.

Προσπαθήστε να πειραματιστείτε με μια ποικιλία αερόβιων ασκήσεων ώστε να βρείτε αυτή που λειτουργεί καλύτερα για εσάς.

Ακολουθούν μερικές αερόβιες ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν στις προσπάθειες απώλειας βάρους και να χάσετε το λίπος της κοιλιάς.

Αερόβιες ασκήσεις για το λίπος στη κοιλιά

1. Τρέξιμο

Το τρέξιμο είναι από τις καλύτερες αερόβιες ασκήσεις για τη μείωση του λίπους της κοιλιάς.

Είναι ένας θαυμάσιος τρόπος για να κάψετε θερμίδες και λίπος όταν γίνεται με σταθερή, μέτρια ταχύτητα. Το σώμα σας καίει θερμίδες ενώ τρέχετε, μειώνοντας το συνολικό ποσοστό σωματικού λίπους.

Επομένως, το τρέξιμο δεν είναι μόνο εξαιρετικό για την καύση του κοιλιακού λίπους, αλλά και για την καύση του λίπους σε όλο το σώμα.

2. Ταλαντεύσεις με kettlebell

Η ταλάντευση με kettlebell μπορεί να είναι μια από τις κορυφαίες ασκήσεις όλων των εποχών για την καύση θερμίδων.

Πρόκειται για ένα από τα είδη ασκήσεων που ενισχύουν τους μυς του κορμού σας καθώς και τους γλουτούς, τους τετρακέφαλους και τους οπίσθιους μηριαίους.

Βεβαιωθείτε ότι εμπλέκετε πραγματικά το υπόλοιπο σώμα σας, ειδικά τους γοφούς σας, ακόμη και αν αιωρείτε το kettlebell με τα χέρια σας.

3. Ποδηλασία

Πρόκειται για μια αερόβια δραστηριότητα με μικρό αντίκτυπο που μπορεί να σας βοηθήσει να κάψετε πάρα πολλές θερμίδες.

Η ποδηλαία για μικρά χρονικά διαστήματα σε στατικό ποδήλατο είναι μια θαυμάσια άσκηση για να μεγιστοποιήσετε την καρδιοαναπνευστική δραστηριότητα ώστε να απαλλαγείτε γρήγορα από το κοιλιακό λίπος.

Η ποδηλασία στην ύπαιθρο είναι μια θαυμάσια ευκαιρία να ταξιδέψετε και να την εξερευνήσετε. Είναι αυτή η αερόβια άσκηση που σας βοηθά να κάψετε λίπος στην κοιλιά και μπορεί επίσης να είναι αρκετά ηρεμιστική για το μυαλό.

4. Αναρρίχηση σκαλοπατιών

Η αναρρίχηση με σκάλα είναι μια άλλη πολύ δημοφιλής αερόβια άσκηση για την καύση θερμίδων και λίπους στην κοιλιά.

Η άσκηση αυτή βοηθάει στην ενδυνάμωση των ποδιών σας πρακτικά με τη συμμετοχή υψηλότερων σκαλοπατιών επίσης.

Για να κάψετε επιπλέον θερμίδες και λίπος, συνδυάστε την με διαλειμματική προπόνηση στον αναβατήρα σκαλοπατιών με προσπάθεια 90% για 30 δευτερόλεπτα, ακολουθούμενη από ένα ή δύο λεπτά ενεργητικής αποκατάστασης.

5. Άλμα με σχοινάκι

Μια από τις καλύτερες αερόβιες ασκήσεις για να κάψετε λίπος στην κοιλιά είναι το άλμα με σχοινάκι, το οποίο αποτελεί βασικό στοιχείο των περισσότερων προγραμμάτων γυμναστικής.

Ενισχύει την ταχύτητα των ποδιών, κοστίζει ελάχιστα χρήματα, είναι απλό στην εκτέλεση και καίει πολλές θερμίδες.

Για τους αρχάριους, η χρήση διαλειμμάτων ή γρήγορων και αργών κινήσεων είναι η καλύτερη επιλογή.

Share:

Δείτε Επίσης:

Μενού
Κλείσιμο
Κατηγορίες προϊόντων
Τιμή