Διαιτα και Αϋπνια

Κάθε φορά που κάνω δίαιτα δυσκολεύομαι να κοιμηθώ και τελικά καταφεύγω στο φαγητό για να καταφέρω να κλείσω μάτι. Τι μπορώ να κάνω;
Ημερομηνία δημοσίευσης:
5/5/2017

Αν ακολουθείς υποθερμιδικό πρόγραμμα διατροφής η κατανάλωση μικρής ποσότητας αμύλου, όπως π.χ. 2 φρυγανιές σίκαλης ή ένα άπαχο γιαούρτι με 0% λιπαρά ή ένα ποτήρι γάλα χαμηλών λιπαρών, πριν κοιμηθείς. Το άμυλο και τα σάκχαρα από τα γαλακτοκομικά συμβάλλουν στη σύνθεση σεροτονίνης, η οποία είναι ένα συστατικό που βοηθάει στην χαλάρωση και την έλευση του ύπνου. Επίσης μείωσε την κατανάλωση ροφημάτων που περιέχουν καφεΐνη μερικές ώρες πριν τον ύπνο. 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif