Ντοπινγκ με Φυσικο Τροπο

Ανέβασε τα επίπεδα της δύναμης και της αντοχής σου χωρίς να πέσεις στην ανάγκη των απαγορευμένων ουσιών. Η λύση ακούει στο όνομα φριτάτα (ιταλική εκδοχή της ομελέτας).
Ημερομηνία δημοσίευσης:
3/5/2017

ΦΡΙΤΑΤΑ ΜΕ ΚΟΥΚΙΑ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ

ΥΛΙΚΑ 
(ΚΑΝΕΙ 2 ΜΕΡΙΔΕΣ)

150 γρ. Κουκιά
1 Κρεμμύδι ψιλοκομμένο
350 γρ. λαχανικά (σπανάκι, πιπεριές κομμένες σε κύβους, κάρδαμο και σπαράγγια)
6 Μεγάλα Αυγά
2 κ.σ. φρέσκο Μαϊντανό ψιλοκομμένο
50 γρ. Τυρί πεκορίνο τριμμένο

1. Το μυστικό συστατικό των κουκιών, η λεβοντόπα, παρέχει μια δόση ντοπαμίνης, που σε κάνει να αισθάνεσαι ηπιότερο το κάψιμο στους τετρακέφαλους και σου δίνει δύναμη να συνεχίσεις τον αγώνα. Για να μαγειρέψεις τα κουκιά, ρίξε τα σε βραστό νερό για 3 λεπτά, σούρωσέ τα και τελειώνοντας ξεφλούδισέ τα.

2. Σόταρε το κρεμμύδι σε ελαιόλαδο και στη συνέχεια πρόσθεσε τα λαχανικά μαγειρεύοντάς τα για 4 λεπτά. Φρόντισε να προσθέσεις σπανάκι, το οποίο περιέχει σίδηρο, ασβέστιο και χλωροφύλλη, που με τη σειρά τους βοηθούν τη μεταφορά του αίματος στους μυς. Παράλληλα, χτύπα τα αυγά με το μαϊντανό και το πεκορίνο, για να ξεκλειδώσεις την τροφοδοσία των μυών μέσω των αμινοξέων.

3. Ρίξε τα αυγά στο τηγάνι με αλάτι και πιπέρι. Μετά από 10 λεπτά βάλε τα στο γκριλ για άλλα 3 λεπτά. Αφού κρυώσουν, κόψε τη γευστική ομελέτα σου σε κομμάτια κι απόλαυσε το γεύμα σου.

6,6 γρ. είναι ο μέσος όρος κορεσμένων και μονοακόρεστων λιπαρών ανά αυγό - τέλειο καύσιμο για την ενέργεια του οργανισμού σου.

Από τον Aldo Zilli σεφ στο εστιατόριο San Carlo Italian στις ΗΠΑ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ MH

ΣΧΟΛΙΑ

vivlos300.gif