Και Ονειρα Γλυκα

Αν κάνεις αυτά τα 3 απλά πράγματα, η επόμενη μέρα θα σε βρει ακμαίο και αναγεννημένο μετά από 8 ώρες ύπνου.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
27/1/2017

Τακτοποίησε το Δωμάτιό σου
Η ακαταστασία μπορείς να προκαλέσει εκνευρισμό, με συνέπεια διαταραχές στον ύπνο. Κι αυτό γιατί ένα ακατάστατο δωμάτιο προκαλεί έντονο οπτικό ερεθισμό, κάτι που με τη σειρά του ενεργοποιεί το νευρικό σύστημα, υποστηρίζει ο W. Christopher Winter, ειδικός σε προβλήματα ύπνου.

Ποτέ των Ποτών
Μπορεί να σε χαλαρώνει, αλλά ταυτόχρονα το αλκοόλ αυξάνει τα κύματα άλφα στον εγκέφαλο, τα οποία με τη σειρά τους ενεργοποιούν περιοχές που μπλοκάρουν τη  φάση REΜ. Αν για κάποιο λόγο το έχει τσούξει, πιες νερό πριν πέσεις στο κρεβάτι, ώστε να αραιώσει το αλκοόλ στο αίμα σου.  

Με Ελαφρά Ενδυμασία
Ο ύπνος απαιτεί πτώση της εσωτερικής θερμοκρασίας (καθώς βυθίζεσαι σε αυτόν) και άνοδό της λίγο πριν το ξημέρωμα. Κάνε ζεστό ντους, για να αυξήσεις τη θερμοκρασία σου. Μετά, ξάπλωσε κάτω από μια πικέ κουβέρτα, που μπορείς να πετάξεις αν ζεσταθείς τη νύχτα.

ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ: Οι κουρασμένοι άνθρωποι κοιμούνται, σε γενικές γραμμές, καλύτερα από τους λιγότερο δραστήριους. Πιο συγκεκριμένα, όσοι γυμνάζονταν σε τακτική βάση απολάμβαναν 7-8 ώρες ποιοτικού ύπνου το βράδυ, σύμφωνα με ερευνητές του Πανεπιστημίου της Πενσιλβάνιας.

ΣΧΟΛΙΑ