Ελξεισ με Παλαμακια

Αυτή η άσκηση ζητά το πιο ζεστό χειροκρότημά σου.
Κατηγορία:
Ημερομηνία δημοσίευσης:
21/4/2017

1. Βρες μια μπάρα έλξεων που να είναι αρκετά σταθερή. Πάρε αρχική θέση έλξεων με πρώτη λαβή κι άνοιγμα χεριών ελαφρώς μεγαλύτερο από των ώμων, με τους αντίχειρες να αγκαλιάζουν την μπάρα. 

2. Απαραίτητη προϋπόθεση για να περάσεις σε αυτές τις έλξεις είναι να έχεις τελειοποιήσει τις κανονικές. Οι κανόνες κι εδώ είναι ίδιοι: το βλέμμα ψηλά και το υπόλοιπο σώμα να μην είναι εντελώς κάθετο.  

3. Aν είσαι σε αρκετά καλό επίπεδο, μη διστάσεις να ξεκινήσεις αμέσως την προσπάθεια. Καθώς ανεβάζεις λοιπόν με ταχύτητα το σώμα σου, απελευθέρωσε τα χέρια (προσπάθησε να κάνεις  παλαμάκια) όταν το βλέμμα έρθει στην ίδια ευθεία με την μπάρα. Η φόρα που έχεις θα σου δώσει λίγο μεγαλύτερο ύψος. Δεν το έχεις ακόμη; Ξεκίνα χτυπώντας τους δείκτες των χεριών μεταξύ τους.  

4. Ξαναπιάσε την μπάρα γρήγορα κι επανάφερε το σώμα στην αρχική θέση μαζεύοντας ενέργεια για την επόμενη επανάληψη.

ΣΧΟΛΙΑ